25 липня 2023

Effie Awards Ukraine 2023: що треба знати про конкурсні категорії

Триває реєстрація заявок на Effie Awards Ukraine 2023. Всеукраїнська рекламна коаліція, як організатор конкурсу, ще раз наголошує на важливості правильної презентації своїх проєктів та закликає учасників ретельно вивчати правила щодо підготовки заявок.

Одним з важливих етапів підготовки є вибір конкурсної категорії. Адже судді оцінюють ефективність роботи в контексті визначення та суті обраної категорії. Члени журі можуть знижувати оцінку за невідповідність роботи категорії або невиконання  додаткових вимог, що є у деяких категоріях.

Конкурсна програма 2023 представлена 81 категорією – 34 індустріальних та 47 спеціальних. В 2023 році блок Спеціальних конкурсних категорій поділено на розділи: Audience; Brand Content, Entertainment, & Experiential Marketing; Business Achievement & Challenge; Commerce & Shopper; Digital; Media; Marketing Innovation Solutions; Positive Change; Topical & Annual events.

В цьому році були додані нові категорії:

  • New Product or Service Line Extension
  • Sponsorships
  • Category/Aisle Evolution
  • Challenger Brand Solution
  • Experiential Shopper Marketing
  • Business/Product/Service Innovation
  • Customer Experience
  • Positive Change – Social Good: Diversity, Equity & Inclusion
  • Positive Change – Social Good: PEACE

Детально ознайомитися з оновленим списком категорій та їх описами можна в розділі «Категорії».

Одна і та ж кампанія може бути зареєстрована до участі у різні категорії, але максимум – це 4 категорії для однієї рекламної кампанії. При цьому зверніть увагу, що з переліку Індустріальних категорій може бути обрана лише 1 продуктова та не більше двох з блоку Commerce & Shopper. 

Члени журі помічають факти, коли одна стандартна заявка використовується в декількох категоріях, це може призвести до зниження балів. Тож у випадку, коли одна й та ж кампанія бере участь у різних категоріях, рекомендовано, щоб заявки до цієї кампанії були адаптовані під різні категорії з акцентами щодо цілей, завдань, результатів.

Так, наприклад, у категоріях блоку Commerce & Shopper відзначаються найефективніші кампанії, в основі яких лежать конкретні інсайти споживачів та залучення до покупки. Тож у цих категоріях члени журі радять бути переконливими у тому, що ваші результати є комерційними. Не обов’язково це повинні бути тільки продажі, важливі також відвідуваність магазину та представлення бренду. Але без таких результатів немає нагороди.

А у категоріях блоку Positive Change важливо чітко показати зв’язок маркетингового рішення та досягнутих змін у суспільно значущих питаннях. Як зазначають судді Effie з різних країн, нагорода визнає найбільш ефективні маркетингові рішення, що зумовили зміни поведінки відповідно до цілей сталого розвитку. У рамках цього обов’язково сформулюйте, що означала досягнута поведінкова зміна сталого розвитку для бренду та організації.

В матеріалах заявки категорій блоку Media потрібно розповісти про вибір медіаканалу для підвищення ефективності та методологію вимірювання. “Зробіть медіа центральним елементом вашої заявки. Використайте відеокейс для демонстрації не лише креативних, а і медіа рішень також. Продумано візуалізуйте, як медіа тактика сприяла пожвавленню споживчого досвіду/взаємодії,” – радять судді.

Тож перегляньте уважно категорії, описи та вимоги до них, ознайомтесь з порадами суддів щодо оформлення заявок та готуйте свої кейси так, щоб судді зрозуміли та гідно оцінили вашу роботу.

Долучайтесь до Effie Awards Ukraine 2023.

До 31 серпня 2023 триває прийом заявок за умовами ІІ дедлайну.

Генеральний партнер Effie Awards Ukraine 2023 – Нова Пошта, яка доставляє перемоги!